SPØRGSMÅL OG SVAR

Vi har her samlet de oftest stillede spørgsmål og leveret svaret herpå. Finder du ikke svar på dit spørgsmål er du naturligvis velkommen til at kontakte os. Du finder kontaktinformationer nederest på denne side

Hvordan bestiller jeg?

1. Indtast på forsiden den kommune hvor dit arrangement skal holdes. Vælg kommune og se sæsonens tilbud.

2. Filtrer dine tilbud efter pris og type af mad, og se de tilbud der passer til dine ønsker og kriterier.

3. Når du har fundet dit tilbud, vælger du datoen for dit arrangement, antallet af kuverter samt dit ønskede afhentnings eller leveringstidspunkt.

4. Udfyld fakturerings- og leveringsinformation og gennemfør din bestilling.

5. Din ordre sendes direkte til din leverandør, som inden for 48 timer besvarer ordren.

6. Når din leverandør har besvaret din ordre, modtager du en email med et link til betaling.

Super nemt!

Bemærk, at du både kan vælge at bestille til levering, men også til hente maden

 

Er min ordre accepteret?

Når du gennemfører din bestilling, sendes din ordre direkte til din valgte leverandør. Du modtager svar på din angivne email inden for 48 timer efter din bestilling. .

Du modtager en email med bekræftelse, så snart din leverandør har accepteret din ordre. Hvis du ikke kan finde en email med svar, så se eventuelt i dit spam-filter.

Du kan derudover også se, om din ordre er accepteret ved, at logge ind på DinCatering og se din ordreoversigt. Du kan se detaljerne for din ordre ved at klikke på se detaljer. Findes knappen betal ud for din ordre, betyder dette, at din ordre er accepteret og blot afventer din betaling.

Hvordan betaler jeg?

Når din ordre er accepteret modtager du en email med et link til betaling. Linket fører dig til DinCatering.dk hvor du, hvis du ikke allerede er logget ind, logger ind og under min konto – > betal ordre kan betale for din bestilling.

Hvornår skal jeg betale?

I henhold til vores vilkår og betingelser, skal du betale for din ordre senest 7 dage efter din ordre er accepteret, dog ikke senere end 3 dage før din menu skal afhentes eller leveres. Betalingen skal foretages igennem DinCatering, hvor du blandt andet kan betale med VISA og MasterCard. Du betaler for din ordre ved at logge ind på DinCatering.dk, under min konto tilfår du betal ordre og klikke på knappen betal. Herefter føres du til betalingssiden hvor du indtaster dine betalingsoplysninger og betaler for din bestilling.

Hvordan bestiller jeg?

Det gør du ikke fordi vi skal være helt sikre på, at din leverandør er leveringsdygtig på din valgte dato. Vi ønsker ikke, at der opstår en situation, hvor pengene eventuelt trækkes på dit kort, og at din leverandør så alligevel ikke kan levere din ordre. På den her måde kan du være helt sikker på, at der ikke pludseligt trækkes penge på dit kort, uden du er helt sikker på, at du får det du har bestilt.

Jeg vil ændre i min bestilling?

Så skynd dig at kontakte vores support. Vi kontakter din leverandør for dig og gør alt hvad vi kan for, at leverandøren kan efterleve dine ændringer.

Husk at dine muligheder for at ændre i din bestilling ikke kan garanteres. F.eks. kan din leverandør allerede være påbegyndt forberedelserne.

Min leverandør levede ikke op til mine forventninger

Det er vi ikke glade for at høre. Hvis du netop har modtaget din menu, og du ikke er tilfreds, bør du ringe til leverandøren og forsøge at løse sagen med dem. Du kan finde leverandørens telefonnummer på DinCatering.dk under levrandørens profil. Hvis leverandøren stadigvæk ikke ønsker at hjælpe, eller du er utilfreds med løsningen, vil vi anbefale dig at lave en anmeldelse af leverandøren. For at lave en anmeldelse, skal du gå ind under din leverandøres profil og skrive din anmeldelse under fanen anmeldelser.

Vi snakker med leverandørerne om både gode og dårlige anmeldelser, så vi vil altid anbefale dig at give din feedback. Vi ved godt, det ikke gør skaden god igen, men forhåbentlig forhindrer det lignende episoder i fremtiden.

Min ordre er blevet afvist!

Vi beklager hvis din ordre er blevet afvist. Din ordre er blevet afvist fordi din leverandør desværre ikke har mulighed for at levere sin menu på din valgte dato.

Du kan altid finde en ny menu til dit arrangement her på DinCatering. Gennemfør blot en ny bestilling efter samme fremgangsmåde som ved første bestilling.

Har du benyttet en rabatkode kontakt da venligst DinCatering kundeservice

Sådan bruger du en rabatkode

Når du har modtaget en rabatkode, så kan denne tilføjes din bestilling.

Du tilføjer rabatkoden, når du kommer frem til betalingssiden, ved at klikke på “Har du en rabatkode?”

Når denne er tilføjet, vil du i højre side på ordreoversigten, kunne se at rabatten er fratrukket din ordre.

Jeg har spørgsmål vedrørende allergier

Hvis du har allergier eller intolerancer, som kan skade dit helbred, så anbefaler vi, at du noterer disse i kommentarfeltet.
Vi anbefaler dig altid at kontakte leverandøren direkte efter endt bestilling og få bekræftet dit ønske.

Hvorfor kan DinCatering  ikke garantere min ordre passer til mine allergier?
Vi ville ønske, at vi kunne, men det er leverandørerne selv, som er ansvarlige for at tilberede din mad. Det betyder at hvis du vil være sikker på, at maden ikke påvirker dine allergener, så bør du tage kontakt til leverandøren. Derudover er leverandøren også i en bedre position til at kunne besvare spørgsmål angående ingredienser, samt hvordan maden bliver tilberedt – f.eks. om grillen eller frituren bliver brugt til både det ene og det andet.

Hvorfor skal jeg kontakte restauranten, hvis jeg har allergi? Hvorfor kan DinCatering ikke tjekke?
Vi ønsker ikke at risikere noget, og vil derfor gerne være helt sikker på, at alt bliver gjort, som det skal. Leverandøren kan bedst hjælpe med dette, da det er dem, der tilberder maden og har styr på køkkenet.

Menuerne ændrer sig også løbende, og derfor er det ikke altid sikkert, at alt, du ser på hjemmesiden, er præcis, som de laver det i restauranten. Derfor er det vigtigt at tale med dem, såfremt du har nogle særlige ønsker.

Hvordan kontakter jeg min leverandør

Du finder alle relevante kontaktoplysninger på din leverandør på leverandørens egen side. Her finder du både telefonnummer og email adresse, så du nemt kan komme i kontakt med din leverandør

FANDT DU IKKE SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL?

Så tøv endeligt ikke med enten at ringe eller skrive til os. Vores primære opgave er at gøre det så nemt som muligt for dig at bestille din mene, og vi vil derfor gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig.

Kontaktinformation:

Byagervej 115 1 mf., 3460 Birkerød
Email: [email protected]
Telefon: 60 61 28 50

SKRIV TIL OS MED DIT SPØRGSMÅL

Så vender vi tilbage til dig inden for maksimalt 48 timer med et svar. Vi kan selvfølgeligt ikke love dig at vi kan opfylde dine ønsker, men vi kan love at vi vil prøve alt hvad vi kan